woensdag 4 januari 2012

Mini-avontuur na het rijden! xD

Deze ochtend ben ik gaan rijden, eerst hielp ik de paarden verzorgen, daarna ging ik lekker rijden. Nou niet zo lekker, in de regen. Maar ik ben gaan rijden, dat is het belangrijkste! Brinia luisterde heel goed, en deed goed mee. Wakker was ze, en ik ook. Na de modderige les wou ik Brinia gaan stallen. Toen ik in de stal kwam, draaide ik eerst een rondje in haar stal, zodat ze geen problemen zou hebben. Maar Brinia was zo gulzig om te eten, dat ze naar haar voederbak stapte. Ik trok haar hoofd een beetje opzij, zodat ze beter kon eten. Toch was ik dom, Brinia verplaatste haar maar ik zag dat niet aankomen dat ze dat zou doen, daarom trapte ze (perongeluk) op mijn teen. Ik duwde gewoon wat tegen en natuurlijk ging ze eraf. Mijn schuld, ik had moeten opletten ;p. nu ziet mijn teen blauw aan de rand van mijn nagel. Zo ontzettend veel pijn doet hij gelukkig niet. Ik heb geen zalfje of ander middeltje gebruikt om de pijnlijke bedoening weg te nemen. Ik hou nog altijd even veel van paarden (en vooral van Brinia)! -x-x-x- Jolissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten