dinsdag 3 januari 2012

Geobsedeerd door elfjes!

Gisteren werd ik door een vriendin gevraagd, om manga op google te zoeken. Ik vond het mooi en iets weg hebben van elfjes, daarom zocht ik toen naar elfenafbeeldingen. Net daarna zocht ik heel het net af naar wallpapers van elfen, niet dat ik nu geen paardenafbeeldingen meer wil. Wellicht bestaan er ook enkele paard-en-elf-afbeeldingen, die zijn dan ook prachtig. Heb jij ook iets met elfen of vind ze je mooi? Laat het me weten. Natuurlijk is het ook niet goed om er in te gaan geloven. Dat doe ik ook niet, ik geloof in veel (nu niet zo hard ;s), maar niet in alles. Waar ik ook respect voor heb is het programma: De Elfenheuvel. Daar komen jammer genoeg geen paarden in. Hier laat ik je zo'n elf-en-paard-afbeelding zien.
Voor bewegende elfenplaatjes kun je ook nog terecht op www.animaatjes.nl --> elfjes --> elfjes plaatjes  !!
Tip: het is wel beter (als je de afbeelding wilt gebruiken als achtergrond) dat je voor de zoekopdracht "wallpaper" zet als je op google afbeeldingen zoekt.
tip 2: deze hierboven is "manga" en geen echte elf ;)
-x-x-x- Jolissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten