maandag 16 januari 2012

Paardengedicht!

Dit gedicht flits ik even uit mijn mouw, omdat ik daar erg van hou. Ik ga hier een heel mooi paardengedicht schrijven dat ikzelf nu verzon. Deze tekst schrijven heeft misschien wat langer geduurd. Maar dat komt omdat ik heel lang moet nadenken om het zo mooi te maken!

Wanneer een paard je haar liefde reikt,
betekent dat, dat ze je nooit meer wijkt.
Wanneer een paard je heel goed kent, 
zal hij ook weten dat je hem graag verwend.
Wanneer een paard weet dat je van hem houd,
krijgt hij het nooit meer koud.
Wanneer een paard in nood is,
zal jij er altijd voor haar zijn.
En wanneer een paard dood is, 
zal jij meegaan en dat vinden jullie vast allebei heel fijn. 
Wanneer jullie dan verder leven in de hemel, 
spreekt God tot jou: "Wie jou paard pakt, pakt jou ook. En wie jullie klein krijgt,
stijgt op in rook!" 


Geschreven door Jolissa -x-x-x- 


Haar favoriete uitspraak: "De band met paarden kun je nooit verbreken."


-x-x-x- Jolissa

2 opmerkingen:

  1. DE FRIES

    Zwart als de nacht ,
    Een mooie manenpracht ,
    Statig en fier , temperament en kracht ,
    Trouwe ogen en een hart van goud .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://www.frysk-andaluz.com/nl/index.html

    BeantwoordenVerwijderen