zondag 15 januari 2012

Boekenliefde!

Hier kwam al eens eerder een artikel over boeken (maar dan ook met films en deze keer zonder). Deze keer dus weer. Enkel veranderen er twee dingen deze keer, 1* Het is nu zonder films, 2* Het is telkens 1 boek en dat is degene waar ik in lees. Dus kan ik niet echt zeggen wanneer er een nieuw artikel over zal komen, want dat is te zien hoe rap en wanneer ik tijd heb om te lezen. Veel plezier met dit nieuwe artikel!

Boek: Paardenboek
Titel: Een nieuwe kans
Oorspronkelijke Titel (Engels):Breaking Free
Serie: Paardenranch Heartland
Auteur of schrijfster: Lauren Brooke
Illustrator of tekenaar: Geen
Vertaalt door: Sofie De Lint
Uitgeverij: Kluitman
Druk (vanuit mijn boek): 6° druk
Verkrijgbaar in: Standaard boekhandel (momenteel), op Bol.com, Cosmox.be, ...
Ik zit momenteel op pagina: Pagina 55 van de 128


Hoe vonden jullie dit artikel? Laat het me weten!!

-x-x-x-




Geen opmerkingen:

Een reactie posten