vrijdag 6 januari 2012

My love: Decathlon!

Daarstraks stond ik nog in de Decathlon (dé sportwinkel) te showen voor de spiegel. Ik heb een rijbroek, rijtrui, rij T-shirt en rijhandschoenen gekregen! Zo tof! En zo mooi! Morgen ga ik rijden en overmorgen naar Appasionata! Hopelijk is het daar de moeite waard, maar daar ben ik vrijwel zeker van. Hopelijk mag ik morgen ook op Brinia! Deze dag was niet alleen super maar ook kostbaar (vanwege de (rij)broek,(rij) trui, (rij) T-shirt, (rij) handschoenen)! Met dank aan mijn liefdevolle Mamaatje met de grote M!
Dit lijkt op de rijbroek die ik heb, jammer genoeg is het niet zo ontzettend goed zichtbaar!:(

-x-x-x- Jolissa

1 opmerking:

  1. Ik ga ook naar Apassionata!Samen met mijn nicht , cadeautje van haar (:
    X Nina

    BeantwoordenVerwijderen