zaterdag 14 januari 2012

Rijden met Brinia!

Ook vandaag ging ik rijden! Het ging heel goed en Brinia was ontzettend braaf. Wat het leukste was, was dat ik verschillende dingen mocht proberen. Zoals draven zonder de riem (want ik moet meestal rijden met een riem omdat Brinia nogal wat meer kracht heeft als ik, en zo kan ik Brinia haar kracht niet meer gebruiken als ik dat zo wil) . Maar ik mocht ook lichtrijden en doorzitten. Verder doe ik nog niet zoveel omdat ik eerst nog beter moet worden in draf en stap. Zo zal ik in galop dan ineens voorbereid zijn. Brinia was echt braaf en deed alles wat ik vroeg. Ik moest enkel de hoeken nog wat uitrijden en niet te laat draaien. Mijn rij-instructrice zei ook dat ik me niet mocht vastpakken aan de teugels omdat ik anders te streng was voor het paard. En dat wil ik niet zijn, dus ga ik daar extra hard op letten !!!

-x-x-x- Jolissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten