donderdag 23 februari 2012

Penny!

Penny is een tijdschrift maar zonder beauty, mode of tv-gebeurtenissen. Beter nog, het is met paarden! Tegenwoordig vond ik geen Penny's meer in de GB, maar vandaag toen ik richting Nederland trok, vond ik ze! Ik heb 2 pakketten met elk 4 tijdschriften in. Heel tof, want ik ben er alvast in beginnen lezen!

Van Penny is zelfs al een Penny Plus gekomen, maar die kan je blijkbaar niet meer verkrijgen (dank u Lindsay voor dit te melden). Daarom wil ik, een liefhebber van Penny, onderwerpen van Penny even  overlopen. Kijken jullie even mee?

Penny:

- reclame abonnement
- inhoud Penny
- inbox
- droompaarden
- supersmakrecept
- reclame Penny op Hyves
- Rakker's profiel
- superwedstrijd : Doe mee en win!
- Oeoeoehhhh! Spannend!
- mini-strip
- maxi-strip
- reclame algemeen
- Met Penny TV in de ring!
- in de piste
- vervolg maxi-strip
- Horoscoop
- De Petset!
- Poster (min. 1)
- spelletje en reclame
- Shadow's leven
- Test
- maxi-strip
- reclame
- maxi-strip
- maxi-strip
- reclame, en uitkijken naar de volgende Penny

Sommige rubrieken hier, zijn rubrieken die maar een keer komen. De meeste hier komen wel meer voor!

Dit was misschien een kort, maar heel interessant artikel, ik hoop vooral dat jullie dit leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten