zondag 12 februari 2012

Gettaged door Nina (beautytipscelebs)!


Ik ben getagged op de blog van Nina! Hoe de regels zijn van het taggen, zien jullie hier onder. Als jijzelf word getagd tellen deze regels voor jou! Omdat ik het leuk vind dat ik getagd ben, doe ik dit ook. 
De regels :
  • Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf vertellen
  • Antwoord de 11 vragen die degene die je heeft getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen
  • Je MOET de tag doorgeven aan 11 anderen
  • Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged
  • Je mag niet iemand taggen die deze tag al heeft gekregen
  • Geen trucjes bij het taggen! Je MOET echt 11 mensen taggen en dus geen klets zoals ‘Ik tag iedereen die dit leest’ of ‘Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen.
Goed , nu weten jullie wat een tag is én wat de regels zijn.Dus hier zijn de 11 feitjes over mezelf
1. Ik houd heel er van paarden, of anders gezegd, ik leef ervoor. Daarom heb ik ook een paardenblog!
2. Ik bekijk heel graag beautyblogs, o.a. Beautytipscelebs en Teskuh.nl, en niet alleen die, maar nog veel meer. Op deze blogs kun je vaak tips vinden, die ikzelf uitprobeer! 


3. Ik heb enkel zangeressen die mooi kunnen zingen, op een paar mannen na. Vooral dan Avril Lavigne en Taylor Swift ♥

4. Ik voel me goed in m'n vel. Mijn kleren hoeven niet duur te zijn om mooi te zijn. Maar het moet natuurlijk wel mooi zijn!
5. Ik ben nogal een avonturier, en nee, niet op vlak van reizen enz., maar op vlak van durven. Ik durf héél veel, maar vraag me niet om een spin vast te pakken. :o
6. Ik heb geen moeite met delen. Soms is mijn koek helemaal op, gegeven aan mensen die geen koek bijhadden.
7. Je las hierboven dat ik geen moeite heb met delen, maar ik voel precies aan als je van me profiteert! Niet proberen dus!
8. Ik ben heel behulpzaam, probeer iedereen te helpen. Vaak heb ik ook medelijden met iemand. 
9. Later wil ik heel graag manegehoudster,veearts en schrijfster worden. Maar ik twijfel of dit allemaal tegelijk zou kunnen blijven duren. Maar ik zet nu mijn oren zo goed mogelijk open en vang zo veel mogelijk op, over paarden, dieren en nog veel meer!
10. Wanneer er iets gebeurd, ga ik gek doen. Bij brand (is nog niet gebeurd!) zou ik als een gek door de gangen lopen! Dit hangt totaal los van avonturier zijn.
11. Ik vind bloggen leuk omdat je alles kwijt kunt, en mensen blij maakt! ;)
En de vragen van Nina!

1. Als je een tweede blog zou starten , over wat zou die dan gaan en hoe zou hij heten? Moest ik een tweede blog starten, zou hij weer over paarden gaan, zoals veel mensen met beautyblogs ook een tweede beautyblog starten. De naam weet ik eigenlijk nog niet goed, misschien wel: MySweetHorseBlog, ja die is wel goed!
2.Wat is jouw favoriete snack? Mijn favoriete snack is toch wel een koek, of minuutsoepje.
3.Hoe zien jouw lievelings paar schoenen eruit? Mini-hakjes met een bandje aan de bovenkant, perfect!
4.Welke gsm heb je? (mobieltje) Ik heb een Nokia-C3
5.Wat was jouw laatste aankoop? Mijn laatste aankoop was, euhm, een paardje van Schleich
6.Wat is jouw favoriete geur? (Geen parfum) Lavendel, mmm...
7.Noem het eerste woord wat in je opkomt. Paarden
8.Heb je liever een smoothie of een milkshake? Milkshake met vanille!
9.Ga je graag op reis met het vliegtuig? Ik ga graag op reis met het vliegtuig omdat ik dan urenlang aan paarden kan denken, alleen jammer dat ze er niet bij zijn.
10.Wie is jouw modevoorbeeld? Mijn mode-voorbeeld ben ikzelf, ik ken geen mensen die ik wil na doen. Ieder zijn eigen creatie!
11.Is je haar gekleurd ? Mijn haar is niet gekleurd! Vroeger droomde ik van zwart haar, maar nu kan ik het me niet eens voorstellen!

Mijn 11 vragen die de getaggede mensen moeten beantwoorden. :
1. Wat is jouw favoriete hobby? Waarom? 
2. Waarom blog je nu en op deze blog? 
3. Wil je ooit een tweede blog? 
4. Hoe vond jij je draai in het bloggen? 
5. Wat is je lievelingsfrisdrank?
6. Wanneer was het jouw topdag? 
7. Moest je ooit de kans krijgen om naar New York te gaan wonen, zou jij dan voor New York kiezen of eerder bij je vrienden blijven?
8. Hoe beloon je jezelf als je iets goed doet? 
9. Hoe zou jij het aanpakken met je idool in het echt kennis te maken Wie is je idool? 
10. Wat is je lievelingsdier?
11. Stel:  je loopt op straat en en oud vrouwtje loopt naast je, ze moet oversteken maar durft niet goed, met die drukke auto's die haar niet zien staan, wat doe jij? 
a) Ik help haar oversteken, ik kan haar niet laten stikken,toch?
b) Ik laat haar staan, ik kan tenslotte toch mijn leven niet riskeren voor haar?
c) Ik denk eens diep na, maar ik moet heel snel op school zijn, ik loop verder naar school, maar wens haar veel succes.
Dit waren dan de vragen voor de getaggede mensen, hier komen de taggen!
1. Nienke & Lieselotte
2.BartVB en Heike
3.Karin, Bonny, Rachelle
4.Astrid
5.Eva
6.Laura
7. Aureline & Maaike
8. Laureen
9. I ♥ Fashionnews
10. I ♥ beautynews
11. Lisha & Nini

Dit waren dan mijn getaggede mensen! ben je getagged en heb je dit alles gedaan, plaats dan even een link in een reactie of "comment".

-x-x-x- Jolissa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten