dinsdag 7 februari 2012

Links

Omdat ik toch wel een paar paardenvriendinnen heb die een blog hebben, wil ik ze hier ook vernoemen. Als jullie mij een plezier willen doen, zou ik het leuk vinden, mochten jullie deze site's/blogs eens bezoeken.

Deze blog's zijn van Nina, een vriendin die van paarden houd. Haar blog's zijn:
Beautyblog: beautytipscelebs.wordpress.com
Paardenblog: mijnpaardendagboek.blogspot.com


je hebt ook nog Lindsay, zij rijdt al vrij lang (hoe lang weet ik niet precies) en heeft veel kennis met paarden. Wat dan onmisbaar is, is een paardenblog te hebben.
Paardenblog: horsehome.wordpress.com

Omdat ik (nog) niet zo ontzettend veel paardenvriendinnen/vrienden heb mét een blog, laat ik jullie wel m'n favoriete site's zien!

Christine Linneweever schrijft zulke mooie boeken over paarden en heeft altijd weer een supermooie cover van boek! Zij is m'n lievelingsschrijfster en daarom een dik applaus voor Christine!
Site: www.christinelinneweever.nl

Heartland is 1 van m'n favoriete boeken en daarom vind ik dat we ook een applausje mogen geven. http://www.freewebs.com/heartlandfan4ever/ is de site maar die is ermee gestopt, je kan altijd nog wel een kijkje nemen. Ook kan je op Wikipedia veel te weten komen over Heartland en de schrijfster: Lauren Brooke.

Als je gewoon even als tussendoortje een kijkje wil nemen op het google -net en je wilt toch iets met paarden, is bokt.nl de perfecte alledaagse blog, hoewel hij niet echt mooi ingericht is.

Misschien komt er later nog wel meer links, je weet nooit. Maar dat is weer een andere paardenhoefje. (verhaal)

-x-x-x- Jolissa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten