maandag 21 november 2011

voor een paardengek!

Als je écht paardengek bent,wil je er alles over,net als ik. Ik heb onlangs een site gevonden uit Nederland,een online bestelshop. Hij is zo cool en waarschijnlijk zijn er nog veel andere ook. hier het adres: www.misspony.nl
Verder heb ik ook leuke ideetjes waarvan ik er zelf enkele heb uitgeprobeerd:
- een tasje breien of haken (je mama,oma of jezelf) met paardenhoofd
- een tekening maken en op stof leggen,daarna aan de randen van het papier uitknippen = een stoffen paardje
- buttons met paarden op je mega cool T-shirt,broek,schoenen of muts spelden
- foto's trekken en bewerken op je computer of laptop
Dit zijn enkel voorbeelden van knutsel ideeën, probeerde jij hier een van uit? Laat het me weten via "reactie"
Wil jullie even kijken wat het kan worden met een van deze knutsel ideeën? Hier laat ik ééntje zien!

4 opmerkingen:

  1. he ik ben paardengek
    en ik ben kei blij dat ik u site heb gevonden hij is geweldig ;)

    groetjes paardengek ps: ik kom zeker nog kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik blij dat je nog komt kijken! Hoe vond je mijn site eigenlijk?? Ik ben Jolissa,maar nog heel jong. Toch maak ik hier eigenlijk een beetje een dagelijkse sport van. Ik heb zelf geen verzorgpaardje ;(, maar ik rijd wel! En daar maak ik mijn leven van! Ik rijd al ongeveer iets langer dan 2 jaar , denk ik. En dus heb ik weer eens mijn plicht gedaan en heb ik je hier verder mee geholpen!

    Paardenlekjes
    Brinja (lievelingspaard) en Jolissa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel fijn ik vind jullie sit geweldig echt ik rij al 6 jaar en ik zou graag een verzorgpaard willen maar bij ons op de manege kan je een paard huren en ik ben aan het sparen om er een te hten hi :)

      paardenlekjes paardengek

      Verwijderen
    2. o ik vind jullie site heel leuk ik rij al 6 jaar en ben opzoek naar een verzorgpaard maar bij ons op de manege kan je een paard huren en ik ben aan het sparen om een te huren hi :)

      paardenlekjes paardengek

      Verwijderen