vrijdag 20 april 2012

Heaven is a place on earth with you!

Lady ;) ♥



De eerste week van de vakantie, mocht ik gaan slapen bij een vriendin. Ik was zó blij! Zij heeft ook een paard thuis staan, wat het nog leuker maakte. Lady. Maar daarover heb je al iets gelezen hier op "Blogforhorse". Ze is prachtig, en heeft talent voor springen. Voor de helft van de sleepover, zat ik bij het paard. Toen de echte eigenaar van het paard ondekte dat ik echt "een boon" voor Lady had, heeft hij me de kans gegeven om op haar te rijden. Natuurlijk zei ik, zonder protesteren, "ja"! Moest Lady getraind worden, zou ze heel hoog kunnen raken. Oké, we zadelden haar op, borstelde haar een beetje, trok het hoofdstel over de hoofd, en klaar! Toen gingen we naar een groot stuk van de tuin, dat was bedekt door gras, gemiddeld hoog, maar genoeg om er een hapje in te nemen, vond Lady. Ze heeft even gegraasd. Daarna ben ik met een zetje, erop geraakt.

Wat mijn eerste opmerking was, was dat ze echt heel goed was, om na drie jaar niet te hebben gereden, opnieuw te beginnen. Ze was zacht voor mij, maar gaf af en toe een klein bokje. maar na een paar minuten, begin ze al heel vlot te lopen. Na een mum van tijd ging ze over in draf. Zalig wel, maar onhandig dat je niet goed kon doorzitten. Ik was alvast heel blij gemaakt door de trotsheid van mezelf! 

Daarna, na het ritje, hebben we haar afgezadeld. Ze heeft een dikke grandioze biet gekregen, en hem meteen bijna helemaal opgesmuld. 

Ik heb vroeger twee tokken; een plastic en een vloeren. De plastic heb ik meegenomen voor op Lady te rijden. Misschien is het helemaal niet vaak, maar voor de zekerheid. we willen ongelukken voorkomen. 

Kortom, we hebben een superdag gehad! Ik & Lady! 

xxx)Jolissa(xxx

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stukje zeg! Mooi dat je zo'n klink had met Lady! Wat ik echt zo lief vond:
    "Ze heeft een dikke grandioze biet gekregen, en hem meteen bijna helemaal opgesmuld." Zo schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de leuke opmerking! En wat leuk dat je een kijkje neemt op "Blogforhorse"! Op "Trash-fashion" vind je ook heel wat leuke stukjes. Ik vind het wel leuk dat je zo eens lekkeer kan gaan shoppen, terwijl het niet eens duur hoeft te zijn. Maar buiten dat is mijn passie; Paarden . Dat had je waarschijnlijk al gemerkt! ;) -)

    Vele toffe groetjes,
    Jolissa ! ~

    BeantwoordenVerwijderen