zaterdag 3 december 2011

Quizzzz!!

Omdat ik wil weten hoeveel er bezoekers zijn heb ik iets bedacht. (Pas op! Je moet een google-,wordpress-,open ID-, of ander account hebben.) Ik heb een quiz bedacht over paarden. Als jullie zo vriendelijk willen zijn mij te helpen en de quiz te beantwoorden, kan ik verder uitzoeken hoeveel bezoekers er zijn. Plaats de antwoorden in een reactie alsjeblieft. Ook al is dit bericht op 3-12-'11 verzonden, er kan altijd geantwoord worden. Zo kun je ook je paardenkennis checken. Alvast bedankt voor u medewerking.

1: Welk enig paard word gebruikt voor De Spaanse Rijschool?
a) Haflingers
b) Lippizaners
c) Friese paarden

2: Waarvoor dient het zadeldeken?
a) voor het wegschuiven van het zadel
b) voor de zachtheid op de paardenrug
c) voor de schoonheid

3: Welk is het kleinste paardje ter wereld?
a) Shetlandpony
b) Haflinger
c) Falabella

4: Hoeveel vingers moet je tussen het halster kunnen steken als je het omdoet?
a) 1
b) 2
c) 3

5: Welk voer is het beste voor je paard?
a) haver
b) hooi
c) brokjes

6: Wat heeft het paard met Sinterklaas te maken?
a) omdat hij erop rijd
b) omdat het zijn lievelingsdier is
c) omdat hij het mooi vind

7:  Wanneer gaat een paard vluchten?
a) wanneer hij er zin in heeft
b) wanneer hij ontzettend bang is
c) geen vrijheid heeft

8: Hoe noemt men een hengst die gecastreerd is?
a) een hengst
b) een ruin
c) een ruinige hengst

Stuur me de oplossing maar door. Dank u voor het deelnemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten